fietstocht-in-de-provence.reismee.nl

Aix en Provence

Gisteren was er geen restaurant in het dorp open. Daarop heeft de gastvrouw ons gebracht met de auto naar een restaurant 10km verderop en is ons ook weer komen ophalen. Over gastvrijheid gesproken.

Vandaag hebben wíj de reis vervolgt en zijn langs uitgestrekte wijnvelden gefietst. Verderop langs velden met klaprozen welke mooie plaatjes opleveren. Het zou vandaag een redelijk vlakke etappe worden maar als we 65km en 4uur gefietst hebben blijkt dat daarvan 3 1/2 uur bergop gaat en maar een 1/2 uur bergaf. Geen meter vlak en dus weer een zware fietsdag. Let niet op het gehijg op het filmpje dat is voor de grap. Vandaag dus in Aix en Provence een mooie stad welke wij zodadelijk gaan verkennen. Maar eerst even douchen en uitrusten van de zware maar mooie fietsdag met heerlijk weer.

Gr Jo en Jeannette

Reacties

Reacties

Gonnie

Wat een tegenvaller vandaag! Jo!
Hopelijk morgen een niet te zware dag ,zodat je niet er tegenzin in het fietsen krijgt!want dit is je lust en leven toch!
Want wat moet je dan?!
Treinen? Lopen ? Fijne avond gewenst!

Gerty

nou Jo, jullie beleven al een hele hoop on weer wolkbreuk ,
maar gelukkig ook goed weer dat lekker is om inte fietsen.
ik zou me maar niet in het nachtleven storten als ik jullie was , want dan komt morgen niets van fietsen.
geniet er nog maar lekker van. ik blijf jullie volgen ,en reageer om de paar dagen, want ik kijk niet iedere dag op de computer

Tiny

nou ik geniet met jullie mee en wat een gastvrijheid dat maakt de dag al weer goed,Tiny.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!