fietstocht-in-de-provence.reismee.nl

Fietsweer en onweer

Het diner van gisteren heeft onze verwachtingen ruim overtroffen. Het was een 5 gangen diner wat onze gastvrouw serveerde. We waren met een select gezelschap aan tafel. Allen golfspelers met een professionele trainer. Het menu was als volgt. 1g stokbrood met meloen en gepureerde olijven. 2g minestronesoep. 3g gebakken aardappels met appelmoes en salade en kwartel. 4g abrikozen vla en kersenvla. 5g koffie. Met 6 glazen ROSÉ en de avond was geslaagd en dat voor 25 euro op.

Terwijl ik dit schrijf is er buiten weer een spectaculair onweer aan de gang met wat je noemt een wolkenbreuk. Enfin vandaag was het heerlijk fietsweer wat ons langs wijnvelden en mooie bosgebieden bracht. Wa zagen gebieden waar bauxiet gewonnen wordt en reden langs een werkelijk schitterende abdij verscholen tussen de bomen. Buiten neemt op dit moment de regen plaats voor een overstroming waar je liever niet in fietst.

Morgen gaan we naar een grotere plaats waar we hopelijk aan het nachtleven gaan deelnemen. Grapje.

Gr Jo en Jeannette

Gonnie

Nou jo en Jeanette,ik heb nog nooit een kwartel gegeten!
Fijn dat je de humor ziet van de belevenissen ! En fijn dat je van binnen in de kamer de wolbreuk ziet!
Vorig jaar grote hitte en heel ander weer!
Geniet ze!

Miny en Jo

Gelukkig was dat weer niet tijdens het fietsen . Hier is het nu gelukkig ook wat afgekoeld. Geniet nog maar lekker van het nachtleven ???

Tiny

Hallo ik hoop voor jullie dat gauw het zonnetje gaat schijnen,en geniet van het nachtleven,Tiny.