fietstocht-in-de-provence.reismee.nl

1ste fietsdag

Vanmorgen werden we wakker en keken naar buiten. Regen . De buienradar geraadpleegd en dat voorspelde niet veel goeds. De hotelier vertelde ons dat het de hele dag buig zou blijven. Goede raad is duur ,wat nu. Door de regen fietsen of met de auto verder trekken. Enfin eerst maar ergens ontbijten . En warempel het klaarde een beetje op. Dan toch maar op de fiets gestapt voor de eerste tocht richting Grand Camion. Onderweg de lavendel velden gezien . Helaas bij Rob in de tuin staan ze mooi te bloeien hier is nog geen bloei te zien. Jammer. Dit komt volgens de lokale bevolking door het slechte weer van de afgelopen maanden waarbij het vrijwel dagelijks regende. Dit is ook te zien aan het groene gras terwijl het normaal in Juni het gras dor moet zijn. Enfin het best een zware rit met voor de kenners 1200hm bij 73km.

Gr Jo en Jeannette

Rob uit de heimat

Hoi pap en mam,

Netjes, begin is gemaakt! Geniet van het middag-/ avondprogramma.
Hier in de `heimat` is het weer altijd goed ;)
Succes!!

Miny

Nou hopelijk morgen beter weer .geniet nu maar lekker van het niks doen . Groetjes

Alice

Jammer van de lavendel. Maar gelukkig geen regen ? Hopelijk houden jullie dat zo.

Gonnie

Jo hopelijk morgen een zonniger dag !
Geniet van het weg zijn ,je beleeft zo altijd wat !
Groetjes !
Gonnie

Gerty

ik maak nu pas de laptop open en zie tot mijn verrassing een reisverslag van Jo en Jeannette.
ik zie dat jullie al bijna de regendoop hebben gehad.
Maar ik wens jullie heel veel mooie en zonnige dagen toe
veel fietsplezier en hardgekookte eieren. hahaha

Tiny

TLekker gefietsik hoop dat het weer wat beter word en het zonnetje gaat schijnen,Tiny