fietstocht-in-de-provence.reismee.nl

Laatste fietsdag

Gisteren in een gehucht van 3 huizen waar 3 mensen en een paardenkop woont was het internet belabberd. Vandaar nu mijn verhaal. Na Avignon met tranen in de ogen hebben verlaten fietsten we wederom door prachtige landschappen en over fietspaden van een voormalig trein tracé. Eenmaal het fietspad te hebben verlaten ging de versnelling kleiner om de br heb over te komen. De temparatuur steeg naar boven de 30gr en zodoende moest de bidon veelvuldig gebruikt worden. Vandaag fietsten we door het nationaal park van de Luberon. Een geweldig gebied en het voelde voor ons als een voorrecht om hier te kunnen fietsen. Het parcours was wel zwaar en de zon brandde fel. De huid is nu zo gekleurd het lijkt wel van een Afrikaan. De rit vandaag 85km en 1200hm tom dumolain zou er zo ook moeite mee hebben. De prestatie van Jeannette is er een om in re lijsten. Morgen gaan we richting Mont Ventoux en blijven een paar dagen daar in de buurt.

Gr Jo en Jeannette

Gonnie

Jo ik heb bewodering voor jullie beiden Eerst veel regen en nu zo,n hitte!
En Jeanette gaat met jou toch maar mee !
Begrijpelijk dat je tranen in de ogen had toen je uit Avignon weg ging!
Ik heb het opgezocht !,wat een prachtige plaats zeg!
Geniet nog van je laatsta rit en de vtije dagen !
En tot horens !

Fam. Pierik

Uit het warme en zonnige Turkije:
Chapeau, toppers!
Fam. Pierik gemaakt door je jongste zoon ??

Miny en Jo

Nou super gedaan en ? dat jullie er zo van genieten . Nu dan nog een paar dagen op je gemak genieten????

Bonnie

Top prestatie van jullie allebei! Geniet er nog van. Hopelijk de komende dagen ook nog mooi weer, maar dan ook genietend aan een verkoelend zwembad ?

Gerty

goede morgen,
gelukkig dat jullie er zo goed van genoten hebben.
en nu uitrusten daar in de buurt van de Mont Ventoux,....of neem je die bergnog ff mee.hahaha.
Geniet er nog maar van

Alice

Vanmiddag pas de tijd gehad, om al jullie mooie fietsverhalen op het gemak te lezen. (Toch wel aanpoten met 3 kids op vakantie haha?) Maar op dit moment liggen de kleinste te slapen, oudste is naar de miniclub en manlief naar turkse Hammam. Weer een hele mooie herinnering voor in de boeken voor jullie ?? geniet nog lekker na van jullie belevenis en tot gauw ?