fietstocht-in-de-provence.reismee.nl

Merindol

Gisteren Aix en Provence verkend waarbij ons de drukte wat in een stad heerst ons opviel. De rust van buiten een stad bevalt ons beter. Nadat we gedineerd hadden nog een kleine wandeling gemaakt kwamen we op een plein waar wel 4 á 500mannen en vrouwen geheel in het wit gekleed waren. Allen waren uitgerust met tafels stoelen en parasols. Velen met een koelbox met drank etc. Ze waren zich aan het opmaken voor wat heet een white dinner. Alleen waar zich dat plaatsvond was een verrassing. Ze verzamelden zich hier en gingen dan in optocht door de stad waar het dinner plaats vond. Het was een prachtig gezicht.

Vandaag verder gefietst waarbij de omgeving zich weer van zijn beste kant liet zien. Zijn nu aangekomen in Merindol in een prachtig verblijf met een lekker zwembad waar ik zonet even ingedoken ben. Jeannette ligt nu in een ligstoel onder de boom na te genieten van de beklimmingen welke we onder onze wielen hebben gekregen. Morgen komen we in Avignon aan.

Gr Jo en Jeannette

Astrid

Gelukkig dat jullie nog niet in de regen hebben moeten fietsen.Jeannette je ziet er nog ontspannen uit. Jongens fiets ze nog

Tom Pierik

Leuk om jullie verslag elke dag te lezen.

Miny en Jo

Hoi , fijn dat jullie zo genieten en ook na het fietsen. Ik weet alleen niet waar ik de foto's vind
Groetjes van ons